Tuesday 4 June 2013

Felinna Inchloss



 Malas untuk berdiet...Risau dengan masalah berat badan yang semakin meruncing....Supplement penurunan berat badan memudaratkan....Krim pelangsingan sedia ada berbau serai,terlalu panas dan merimaskan...

Introduce to the beauty with brain of Felinna Inchloss dari Felinna Beauty..

Krim yang mesra pengguna,keharuman minyak wangi yang pasti memukau dan dingin serta mendamaikan..
Di samping itu mampu membakar lemak2 berlebihan serta selulit yang tidak diinginkan di bahagian seperti peha,perut,lengan pinggang dan sebagainya.Krim ini mampu menurunkan berat badan sehinggan 5kg dalam masa sebulan tanpa perlu berlapar dan workout berlebihan..

Felinna Inchloss hangat diperkatakan masa kini :

1) formulasi bahan semulajadi yang selamat dipakai untuk semua golongan termasuk ibu yang menyusu dan mereka yang gastrik.Ibu hamil disarankan untuk tidak menyapu di bahagian perut dan belakang pinggang..Bahagian lain insyallah selamat dipakai..

2)Dibacakan 30 juzuk al-quran di maahad tahfiz Bukit Mertajam, P.Pinang... Semoga lebih dirahmati dan memberi kesan sebagaimana diingini pengguna..(Jd jangan langkah ya, simpan di tempat yang sepatutnya.)

3)Yang sedang makan pil kurus atau dalam rawatan kurus pun boleh guna untuk menambahkan kecepatan proses pembakaran lemak.

4)Selain menghilangkan lemak2 berlebihan dan selulit, ia juga memperbaiki/merawat tekstur kulit badan agar lebih sihat, anjal, berseri serta memberikan wangian semulajadi.

5)Boleh disapu pada pipi dan dagu (sapuan nipis) untuk menjadikan dagu lebih runcing dan menghilangkan dagu tembam atau berlipat, kulit leher melendut)


Cara penggunaan 

- Picit secukupnya dan sapu di bahagian badan yang memerlukan sambil buat urutan ringan dengan gerakan membulat(pusingan ikut arah lawan jam) beberapa kali atau sehingga meresap...Mudah bukan?

- sapu 2 kali sehari dah cukup..sebaik selepas mandi dan sebelum tidur...boleh tidur dengan aman tanpa rasa terlalu hangat dan berbau seperti di dapur(serai)..bhahah

-lelaki pon boleh pakai product kecantikan ini....berbaloi2..satu rumah boleh pakai....

Apa tunggu lagi..mari membeli secara berhemah dengan kami........


Harga promosi dari pihak kami

1 botol = RM50 excluded postage.
Lagi banyak ambil Insyallah harga boleh kurang...

No comments:

Post a Comment